FAQ

FAQ

Aké spôsoby platieb môžem vo vašom e-shope využívať ?

Realizácia platieb v našom e-shope je možná prostredníctvom dobierky a online brány (platba vopred) v prípade ak sa rozhodnete pre kuriéra. V prípade osobného odberu je možné platiť v hotovosti, online platby vopred a online brány (platba vopred). 

Akým spôsobom doručujete zásielky ?

Tovar zasielame prostredníctvom prepravnej spoločnosti SPS, Packeta

V prípade výberu platby vopred, kedy môžem očakávať údaje k úhrade ?

Pri výbere tejto možnosti úhrady Vám ihneď po obdržaní objednávky odošleme potvrdzujúci email s podkladmi k platbe. Tovar odosielame až po pripísaní peňazí na náš účet. 

Kuriér mi doviezol balík a obal je viditeľne poškodený, čo mám robiť ?

V prípade viditeľného poškodenia obalu, odporúčame daný tovar nepreberať, nakoľko môže byť poškodený.

Kam sa môžem obrátiť s reklamáciou tovaru zakúpeného cez eshop?

V prípade reklamácie tovaru je potrebné vyplniť reklamačný formulár (reklamačný formulár), ktorý treba vyplniť a spolu s tovarom zaslať na našu adresu.

Vernostný program

Staň sa členom našej rodiny a zaregistruj sa v našom e - shope Nutrizona. Získaš tak množstvo výhod, vrátane zliav a informáciách o nových produktoch v našej ponuke.